• מספקים שירותים בכל רחבי הארץ
  • ימים א'- ה', שעות: 7:00- 22:00 | ימי שישי וערבי חג, שעות: 7:00- 12:00

תיקון וניקוי ספות בדרום

הסלון מהווה את מרכז הבית, מקום המפגש של כל המשפחה יחד. קיימת חשיבות רבה ליצירת מקום שנעים לשהות בו ושיספק את מידת הנוחות הנדרשת. עם השנים, ספות הסלון נשחקות, נוצרים בהם סדקים וקרעים בין אם מדובר בספות מעור או מבד, הן דורשות תחזוקה שוטפת ובמידת הצורך יש להזמין חברה מקצועית לתיקון וניקוי ספות בדרום.

תיקון וניקוי ספות בד

במידה והספה עשויה מבד ויש בה שברים או קרעים, מומלץ להזמין שירותי חברה לתיקון וניקוי ספות בדרום, החברה תוכל לבצע את התיקונים הנדרשים לצורך חידוש הספה כך שהיא תיראה חדשה לגמרי. חברה מקצועית לתיקון ספות מבד מספקת שירותי תיקון כגון החלפת ריפוד, תיקון קרעים תיקוני שברים בשלד הספה, תיקון והרמת מושבים, טיפול בשקיעת מושבים, צביעת ספות ומושבי עור, תיקון של מושבי עור ברכבים וביאכטות, תיקון והחלפת ידית ריקליינר ועוד.

על מנת לבצע את התיקון הנדרש בספת הלקוח, יש צורך באיתור הבעיה ומציאת פתרון מתאים. כמו כן יש צורך בבדיקת עלויות התיקון מול רכישת ספה חדשה, יש חשיבות רבה מצד החברה לשקף זאת ללקוח. תיקון ספות מבד מתבצע בבית הלקוח, במידה ונדרש תיקון נרחב יותר, שולחים את הספה לבית המלאכה. כמו כן חברת תיקון וניקוי ספות בדרום, תוכל לספק ללקוח הנחיות לתחזוקה שוטפת, לתת מידע על חומרי הניקוי המתאימים ביותר בהתאם לסוג הבד ממנו עשויה הספה.

במידה ומעוניינים בחידוש ספה ישנה מבד, ספה מיד שנייה או ספה שנרכשה מחנות לריהוט עתיק, ניתן להזמין את החברה על מנת לבצע את התיקון הנדרש עבור הלקוח כגון חידוש הספה, החלפת ריפוד, תיקון שלד הספה ועוד.

קיימת חשיבות רבה לתיקון הספה כבר בשלב הראשון שבו מתגלה נזק כלשהו. ככל שמזניחים את תיקון הספה, הנזק יכול להיות בלתי הפיך. חשוב לדעת שכתמים קשים, חדירת נוזלים לספות שעשויות מבדים טבעיים עלולה לגרום לכתמים קשים ובמקרים מסוימים להיווצרות של עובש על בד הספה בעקבות ספיחת הנוזלים ואצירתם בתוך הספה, לכן מומלץ להזמין חברת תיקון וניקוי ספות בדרום במהירות האפשרית.

במצבים מסוימים נדרשת החלפת מילוי כריות הספה, מדובר על מקרים בהם יש שקיעה של הספה, החלפת מילוי הכריות תגרום לספה להיות נוחה הרבה יותר. כמו כן חידוש הספה יכול להביא לשדרוג במראה הכללי של סלון הבית ולהביא אווירה נעימה ונינוחה יותר עבור דיירי הבית.

תיקון ספות עור

ספות עור נחשבות לעמידות במיוחד, הן משדרגות את מראה הבית ומספקות לו מראה זוהר. לספות עור יש נטייה לדהות עם השנים, כמו כן עלולים להיווצר בהם סדקים או קרעים ולכן יש צורך לחדש אותן או לתקן את הספה לפני שייגרם לה נזק חמור יותר. כיום ישנו מגוון רחב של פתרונות לתיקון וניקוי ספות מעור בדרום.

מומלץ לפנות לחברה מקצועית שמבצעת תיקון וניקוי ספות בדרום. אין צורך להחליף את הסלון ולשלם מחירי עתק, ניתן בצורה פשוטה ומהירה לשדרג את מראה הסלון. בנוסף לכך ללקוח יש הזדמנות ליצור סגנון עיצוב חדש על ידי החלפת הריפוד של הספה לגוון אחר, ניתן לבחור בצבע דומה לצבע המקורי של הספה, או שניתן לבחור בצבע חדש, כדי להקנות לסלון הבית מראה חדש ומרענן.

על מנת לבחור בחברת תיקון וניקוי ספות בדרום הארץ, מומלץ לבקש המלצות וביקורות מחברים או קרובי משפחה ששכרו בעבר את שירותיה של החברה והיו מרוצים מן השירות ומהתוצאה הסופית של תיקון הספה, משירות אדיב, יחס אישי ומחיר הוגן.

אולי תתעניין גם ב:

 

Call Now Button