• מספקים שירותים בכל רחבי הארץ
  • ימים א'- ה', שעות: 7:00- 22:00 | ימי שישי וערבי חג, שעות: 7:00- 12:00

שירותי תיקון וניקוי ספות במרכז הארץ יכול לסייע בחידוש, תיקון וניקוי ספת העור בצורה מקצועית ואפקטיבית. קיימת חשיבות רבה לתחזוקה שוטפת של ספות מעור או מבד. חברת תיקון וניקוי ספות במרכז הארץ תוכל לסייע במקרים שבהם יש צורך בתיקון הספה, במקרים של קרעים או סדקים, שברים בשלד הספה, החלפת בד הספה בהתאם לסוג, כולל ספות מבד או מעור ובהתאם לצבע הספה המקורי או לפי העדפת הלקוח.

כמו כן חברת שירותי תיקון וניקוי ספות במרכז, מספקת ללקוח גם שירותי ניקוי ספות מקצועי הכולל שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים להסרת כתמים קשים, חידוש הספה כך שתיראה כאילו נקנתה עכשיו. כבר אין צורך להוציא עשרות אלפי שקלים על רכישת מערכת ישיבה חדשה מעור, אפשר פשוט לחדש את הספה בצורה מהירה ויעילה ולשדרג את מראה הסלון בתוך זמן קצר.

קיימת חשיבות רבה לתחזק את הספה באופן קבוע, על מנת לתחזק את הספה לטווח ארוך יש צורך בביצוע מספר פעולות פשוטות, הנה כמה טיפים מועילים לניקוי ותחזוקה של הספה.

ניקוי אבק – נדרש על בסיס שבועי, במידת הצורך ניתן גם פעמיים בשבוע, לשאוב היטב את הספה, להסיר את שכבת האבק והלכלוך שמצטבר עליה לאורך זמן.

ניקוי כתמים – במידה והספה עשויה מבד יש לעשות את ההבחנה בין סוגי הבדים. יש בדים טבעיים כגון פשתן, כותנה, משי ובד מסוג ויסקוזה. ניקוי של ספות בד שונה מניקוי של ספות מבד סינטטי. בבדים טבעיים ניתן להשתמש בלימון, כף מלח ומעט מים, מנקים את הספה באמצעות מברשת עדינה. לאחר מכן יש לייבש היטב את האזור עם מטלית יבשה. במידה והספה עשויה מבד סינטטי מומלץ להשתמש במעט חומץ ומים, לערבב אותם היטב ולנקות את הספה באמצעות מברשת , בסיום לייבש היטב את אזור הכתם.

חומרי ניקוי – מומלץ לא להשתמש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים לסוג הבד, הוא עלול להינזק בצורה בלתי הפיכה. במידה ומעוניינים לרכוש חומרי ניקוי מיוחדים לניקוי ספות, מומלץ להתייעץ עם המשווק המורשה של הספה כדי לקבל הנחיות כיצד לבצע את ניקוי הספות בצורה הטובה ביותר מבלי לגרום לה נזק. כמו כן, ניתן להיעזר בהוראות היצרן לגבי חומרים המותרים לניקוי הספה.

חברת תיקון וניקוי ספות במרכז – במידה ויש כתמים קשים, או שמעוניינים לחדש את הספה, לנקות אותה צורה מעמיקה, להחליף את הריפוד וכדומה מומלץ לפנות לחברת תיקון וניקוי ספות מקצועית על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה והיעילה ביותר. חברה לתיקון וניקוי ספות במרכז המתמחה במגוון רחב של עבודות כגון תיקון וניקוי ספות בשיטות מתקדמות, תוך שימוש בציוד ובחומרי ניקוי מותאמים לצרכי הלקוח,  החלפת ריפוד, בחירת צבע לפי העדפה אישית של הלקוח, ניקוי שטיחים, צביעת ספות ועוד.

איך לבחור חברה לתיקון וניקוי ספות במרכז?

חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה, שימוש בחומרי ניקוי איכותיים, ידידותיים לסביבה שאינם מזיקים לבריאות. כמו כן החברה צריכה להתמחות באיתור וזיהוי הבעיה בספה, נדרשים ידע וניסיון בתחום תיקון וניקוי ספות במרכז, כמו כן עושים הערכת כדאיות, במידה והתיקון או החלפת הריפוד עולים יותר מרכישה של ספה חדשה, חשוב שהחברה תשקף זאת ללקוחות.

כמו כן חשובה הזמינות של החברה לצורך ביצוע התיקון הנדרש. מומלץ לוודא שיש אחריות על העבודה שבוצעה לשביעות רצון הלקוח. כאשר בוחרים חברה לתיקון וניקוי ספות במרכז הארץ, יש לוודא שהלקוח מקבל הצעת מחיר הוגנת ולכן מומלץ לבקש הצעת מחיר על העבודה הנדרשת ולבצע השוואת מחירים.

אולי תתעניין גם ב:

Call Now Button