• מספקים שירותים בכל רחבי הארץ
  • ימים א'- ה', שעות: 7:00- 22:00 | ימי שישי וערבי חג, שעות: 7:00- 12:00

שירותי תיקון וניקוי ספות בתל אביב הארץ מקצועי מספק פתרונות לבעיות שונות שעלולות להתרחש בספת הסלון. חברת תיקון וניקוי ספות בתל אביב, מספקת מגוון רחב של שירותים שונים כגון תיקוני סדקים וקרעים בעור הספה, תיקוני ספות מבד, החלפת ריפוד בהתאם לסוג הספה, סוג הבד שממנו היא עשויה, בחירת צבע הריפוד לפי טעם אישי של הלקוח, חידוש ספות ועוד.

כורסאות וספות נוטות לצבור לכלוך ואבק, יש צורך לשאוב אותן לעיתים קרובות כדי לשמור עליהן מפני פגיעות אפשריות. תמי שמן, סיגריות, נוזלים שונים עלולים להיות קשים להסרה, על ידי סיוע של חברת תיקון וניקוי ספות מקצועי, ניתן לתקן או לבצע ניקיון יסודי ומעמיק להעלמת הכתמים ולגרום לספת הסלון להיראות חדשה לגמרי.

תיקון ספות עור

ספות עור עלולות להינזק עם השנים מסיבות שונות ומגוונות. למשל חשיפה לשמש יכולה לגרום לדהייה של העור ולפגוע בעור ובברק הזוהר שלו, מומלץ לא לחשוף את העור לשמש כדי להגן עליו לאורך זמן. כמו כן בעקבות שימוש תדיר בספה, עלולים להיווצר בה סדקים, קרעים ושפשופים. כמו כן יכולות להיווצר בעיות בשלד הספה, ברגליות, בידית הריקליינר וכדומה.

ניתן לחדש את הספה בקלות ויעילות על ידי פנייה לחברה מקצועית המתמחה בניקוי וחידוש ספות ובהחלפת הריפוד. במידה והנזק גדול יהיה צורך להחליף את הריפוד של הספה, כמו כן החברה תבדוק עלות מול תועלת, האם ישתלם ללקוח להחליף את הריפוד או לרכוש ספה חדשה. חשוב לדעת שברוב המקרים, מומלץ לחדש את הספה מאחר שעלות מערכות ישיבה מעור יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים.

כיצד מתבצע תיקון ספות מעור?

מומלץ לפנות לאיש מקצוע מנוסה ומיומן לצורך תיקון ספות מעור. במידה ונוצר קרע בספה או סדק ייתכן שניתן יהיה להחליף חלק מהספה, או שאם מדובר בתיקון נרחב יותר, שולחים את הספה לבית המלאכה ושם משתמשים בציוד מתקדם כדי לבצע את התיקון בצורה מקצועית. החלפת ריפוד הספה על ידי חברה המתמחה בשירותי תיקון וניקוי ספות בתל אביב, תוכל לסייע ללקוח לחדש ולשדרג את מראה הסלון בצורה פשוטה ומהירה.

תיקון ספות בד

במקרים מסוימים עלולים להיווצר קרעים בספות בד, היווצרות כתמים, תפרים פרומים, שקיעת הספה, דהיית צבע הריפוד וכדומה. תיקון ספות בד מתבצע בבית הלקוח, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שמבצעת תיקון וניקוי של ספות מבד, במידה והכתמים קשים, החברה תוכל לנקות אותם בצורה יסודית ואפקטיבית, כך שהספה תיראה חדשה לחלוטין.

במידה והנזק שנגרם לספה מצריך החלפת ריפוד, החברה תוכל לספק את השירות ולבצע החלפה של הריפוד בהתאם לבחירת הלקוח, כמו כן מדובר בהזדמנות לחדש את הסלון, ניתן לבחור בצבע בד שונה מהצבע המקורי וכך ליצור מראה חדש ומסוגנן יותר.

ניקוי ספות

חשוב מאד לנקות את הספה על פי הוראות היצרן או על ידי פנייה לחנות הרהיטים ממנה נרכשה הספה ולבדוק מה הדרך הנכונה לתחזק את הספה ובאילו חומרים מומלץ להשתמש כדי לנקות את הספה בהתאם לסוג הבד.

כתמים של שמן, סיגריות, מאכלים ונוזלים שונים עלולים לגרום נזקים לספה, כמו כן שימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים לסוג העור או הבד גם הם עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לספה.

חשוב לבצע ניקיון יסודי ומעמיק על ידי פנייה לחברה מקצועית המספקת שירותי תיקון וניקוי של ספות לפחות פעמיים בשנה כדי לשמר ולתחזק את הספה לאורך שנים.

אולי תתעניין גם ב:

 

Call Now Button