• מספקים שירותים בכל רחבי הארץ
  • ימים א'- ה', שעות: 7:00- 22:00 | ימי שישי וערבי חג, שעות: 7:00- 12:00
האם לרפד את הספה או לקנות ספה חדשה

האם לרפד את הספה או לקנות ספה חדשה

ראובן עומד בבית מול הספה האהובה שלו ומתלבט קשות האם הגיע זמננו להפרד, מלטף את הכרית בחום ואומר נחרצות : "הספה נשארת! אפשר גם לרפד".

זוהי בעצם דילמה שלא מעטים עומדים מולה האם הגיע הזמן לקנות ספה חדשה או שעדיין אפשר להציל את המצב ולחדש את הספה הקיימת.

בשביל להבין יותר בבירור מה עלינו לעשות יש צורך לנתח את הנתונים הקיימים. כמובן שכל מקרה נבחן לגופו אך ננסה באופן כללי לתת מענה לרוב חידוש הריהוט המצוי בידינו. דבר ראשון שצריך לבדוק, כמה ערך סנטימנטלי יש לנו אם בכלל לספה/ כיסאות האוכל/ כורסת הטלויזיה וכו'. בנוסף, יש  לבדוק מה עלות הריהוט שבידנו האם הוא שווה 1700 ₪ כך שברוב המקרים לא שווה לרפד אותו בכלל ( אלא רק ניקוי יסודי מקצועי). או האם הוא שווה סכום מאוד משמעותי.

ברוב המקרים כשמדובר בספה שעלותה עד 4000 ₪ לא שווה לרפד אלא פשוט לקנות מחדש לעומת זאת בספות עור/ דמוי עור' בד איכותי שעלותם מסתכמת במחירים גבוהים יחסית בהחלט ניתן להניח על שולחן הדיונים את נושא הריפוד מחדש.

בנוסף כמובן, עלינו לבדוק כמה השקעה נצטרך להשקיע בקניית ספה חדשה התואמת את ציפיותנו לעומת ריפוד חדש לספה הקיימת. יש מקרים מיוחדים, לדוגמא: ספת וינטאג' או ייבוא מיוחד או ספת מעצבים עם עיצוב מיוחד, אז קשה מאוד לוותר על העיצוב המותאם במיוחד לביתנו.

מה שנותן דחיפה נוספת לכיוון ריפוד מחדש לעומת קניית ספה חדשה.

כמו כן, הרפד המאבחן את הבעיה שמעריך את ההשקעה בשביל להשיב את הספה לקדמותה יש להבין מול מה אנחנו הולכים ומה זה כולל. לדוגמא: האם כשאני רוצה לרפד מחדש , זה כולל החלפת ספוגים, רצועות, אקרילן (החומר שממלאים את כריות הגב לנוחות), האם במידה ויש סדקים בשלדת הספה הרפד יתקן אותם וישא בנזק או שזה מצריך תשלום נוסף. האם זה כולל החלפת רגליות וכו'. האם יש אחריות על הספה, במידה וכן, תבקשו במדויק פירוט על מה האחריות חלה, עד הפריטים הקטנים כדי שבאמת תהיו מגובים ממש כמו כשאתם קונים ספה חדשה מול היבואן (ששם יש בדרך כלל אחריות מלאה מינימום לשנה).

לסיכום ניתן להחליט על פי הערכה של כל הגורמים שהוצגו לעיל, כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

המאמר נכתב ע"י מנכ"ל חברת CleanShine , דוד מושיפור.

כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להשתמש בכל דרך שהיא במידע המוצג לעיל באף דרך שהיא ללא אישור הכותב בכתב.

כתבות אחרונות
הפופולרים שלנו
CleanShine

מה עושה את CleanShine עדיפה מעל ספקי שירות ניקוי ותיקון אחרים? כאשר משלבים שיטה חדשנית עם מכשור וטכנולוגיה חדישה, ניסיון עשיר כמו של עובדיה ואיכות ביצוע מעולה במחיר המשתלם לכל כיס והכל בחבילה אחת, התוצאה היא ברמה הגבוהה ביותר.

Call Now Button